2018. július 7., szombat

Reggeli kis fantáziával: banános-málnás chia puding

Szeretek a reggelikbe is egy kis fantáziát vinni. Persze, imádom a vajas pirítóst vagy épp a lágytojást, de néha kell egy kis csavar. A málnás-banános chia puding éppen ilyen reggeli, általában kis befőttes üvegbe készítem, hogy munkába is el tudjuk vinni. 

A chia pudingba mindig teszek banánt, ettől ugyanis még inkább kocsonyás lesz az állaga. Készíthetjük kizárólag banánból is, de szinte bármilyen gyümölcsöt párosíthatunk hozzá. Az én konyhámban készült már almából és áfonyából is, most épp málnát használtam. Ha kis befőttes üvegekbe is teszünk belőle, másnap elvihetjük a munkába is tízóraira, de bögrékbe is tölthetjük, akkor pedig a reggelizőasztal mellett kanalazhatjuk. Akár egy mokkáskanál vaníliakivonattal is megspékelhetjük, én most ezt kihagytam.

Befőttes üvegben szállítható is a finomság

Banános-málnás chia puding

Hozzávalók:
2 darab banán
2-3 marék málna
2 dl tej
1 dl víz
1 evőkanál méz
3 evőkanál chia mag

Elkészítés:
A banánt, a málnát, a mézet, a tejet és a vizet öntsük egy nagy tálba. Botmixerrel turmixoljuk simára. Ezután tegyük bele a chia magot, majd keverjük el. Töltsük bögrékbe, üvegekbe, és hagyjuk egy éjszakán át a hűtőben. Reggel már fogyaszthatjuk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése